onsdag 10 mars 2010

Svartsjuka blääää

Svartsjuka varför all denna jävla svartsjuka?
Det är verkligen en riktig sjukdom, en sjukdom där den bästa medicinen är när den man älskar faktiskt tofflar för en.. Hur dumt det än låter så är det sant.. Sååå sant.
Det är en känsla som är så sjukt svårt att övervinna och det måste ju helt enkelt grunda i sin egen osäkerhet och självtillit.
Men också om man förut har blivit sårad, så är det självklart att det sitter kvar i hjärnan.
Hur fan orkar man ständigt gå med magknip och ont i hjärtat?
Det är jävla jobbigt, som ni förstår så lider jag av denna hemska sjukdom..
..inte för att jag vill utan för att jag bara inte kan övervinna skiten! Usch
Ständigt går jag runt och är orolig att min älskling ska lämna mig eller vara med någon
annan. Det suger! Varför inte bara vara glad för det jag har?
Det är den största faktorn till varför jag och min "man" ofta bråkar. Så jävla onödigt.
Vi älskar ju varandra! Sluta tänk så mycket.. ÅÅÅÅÅ

Så nu vet ni. Emelie Nielsen Wallström är en svartsjuk jävel, men med ett väldigt gott hjärta!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar