söndag 14 mars 2010

Pust!

Sitter med min älskling i soffan, jag tar ett glas rödvin (låter vuxet jag vet :P) Och han sitter och försöker vara vaken. Han har varit vaken i ett och ett halvt dygn nu stackarn. Snart ska vi nog krypa ner i sängen och nana, för imorgon är det måndag och då måste man vara pigg och kry igen.. Min dag har inte varit den bästa PUST!, kom till jobbet imorse och kunde knappt andas plus att jag var så trött så det kändes som att jag skulle svimma. Men bra som jag är så stannade jag på jobbet i åtta timmar tills jag var tvungen att ringa min chef så att hon kunde hoppa in och jobba åt mig. Stackarn mådde inte bra hon heller, men så är det ibland.
Som sagt nu är jag hemma och det är jätte sköönt, ett glas rödvin, levande ljus och en underbar pojkvän bredvid sig i soffan är ju aldrig fel.

Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar