torsdag 25 mars 2010

63 dagar kvar..

Här står jag i mitt kök jävligt trött på livet, men ändå så jävla glad! Det går verkligen i vågor.
Har vaknat på fel sida idag, är snorig och jävlig plus att jag känner att jag inte har något att klä på mig.
Har tre garderober men inget känns roligt längre! Vill vinna lite pengar för att sen gå och shoppa loss! Har kommit på att jag är tråkig med kläder, köper bara tråkiga bommulstunikor/tröjor och leggings. Jag får väl börja köpa en trisslott i veckan.. Dom säger ju: "Plötsligt händer det" haha.

Nu ska jag dricka upp mitt goda kaffe och sedan ge mig avmot skolan.
Vill bara meddela att det är 16 dagar kvar till jag och adde åker till sälen, 45 dagar kvar till balen, 51 dagar till min födelsedag och 63 dagar kvar till studenten!! Man har en del att se fram emot i alla fall så jäkla skönt :)

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar