tisdag 16 mars 2010

SOOOL

Tjabba!

Nu har jag ätit två goda knäckemackor, och druckit ett glas bubbelvatten :) För från och med idag börjar jag mitt nya liv :) Testade nämligen min balklänning igår och till min stora förskräckelse så fick jag inte igen den ordentligt! Så nu blir det att gå ner lite i vikt, och bli lite trimmad. Har bokat träningspass för hela veckan, Idag var jag på gymmet och gick några kilometer och ikväll ska jag på Body Pump.. Imorgon blir det Body Combat och Bodypump, på torsdag blir det Spinning och fredag Body pump igen :) Så på lördag kan jag dricka några glas vin med gott samvete :) Å andra sidan så kommer jag att dansa som fan så även där tränar jag! haha nu jävlar!

Nu ska jag träffa min älskade Elin i staden, på med brillorna och Skinnjackan, för idag är det SOOOL :D

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar