lördag 13 mars 2010

gud så underbart


Gud så underbart! Jag har jobbat hela dagen lång från 10.15-22.15 allstå i 12 timmar.. Och efter jobbet så tog jag en sväng till min kära far och hans underbara flickvän Lydia! Alltså det finna ingen bättre tjej i hela världen, så gnomsnäll och go så det är inte sant.
När jag kom fram till Pappa och ringde på dörren så kom Lydia (Som hans flickvän heter) och öppnade men hon stängde snabbt dörren och sa -du får vänta lite, detta är resturang Wallström. Så jag stod ett tag utanför dörren, när hon sedan öppnade så hade dom dukat fram en tvårätters middag till mig och ett glas vin! Precis vad jag behövde.
(Och pappa jag visste inte att du var en så bra kock, haha) Så Resturang Wallström ska jag besöka fler gånger! Absolut :)
Efter den mysiga middagen och trevligt snack med Pappa och Lydia, så drog jag mig ner till min älsklings jobb (The Dubliner) Och pussade lite snabbt på honom, tog sedan en taxi hem till mitt lilla Place. Och när jag kommer hem så ser jag att min älskade älskling har städat hela lägenheten innan han gick till jobbet, och på min bäddade fina säng låg det en lapp lutad mot kuddarna där det stod: I love U. Då blir man glad!
Han kan om han vill Odågan.. Och jag måste erkänna att jag faktiskt älskar honom en hel del.

Nu ska jag sova för imorgon väntar en ny dag med massa jobb, börjar 09.30.

Sov gott!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar