onsdag 11 november 2009

God morgon mitt herrskap!

Idag vaknade jag återigen med en stor finne.. Denna gången på hakan, inte kul.
Och inte nog med det så har jag ont i halsen... igen. Kan inte bli sjuk en gång till
dels för att jag ska sjunga ca: 5-10 framträdande på en dag och
dels för att jag inte får smitta ner dom andra luciabrudarna, flyttar ju trots
allt in på hotellet om en vecka!
Och idag var planen att efter skola, sång och bloggkurs (vi ska nämligen skriva
en Luciablogg) så skulle jag och Sandra eventuellt Yasmine åka hem till mig fixa
oss lite och sen ta en runda på stan, Onsdag är ju lill-lördag :)
Men nu gäller det att lilla Emelie tänker smart, går hon ut idag så kanske hon blir ännu
sjukare?
Får se hur det blir med den saken.

Have a nice day! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar