måndag 9 november 2009

"Blondin Emelie" ?

Jag har aldrig varit ett fan av bloggar, men har faktiskt börjat kolla runt lite, och det är faktiskt riktigt kul att läsa. 
Vissa har vettiga bloggar, med till exempel hur man ska hålla sig i form, och vad man ska äta. 
Och vissa har verkligen fruktansvärt ovettiga bloggar, där dom visar "dagens outfit" och berättar om bröstoperationer och förstorning av läppar.. Men visst jag är ju en av dom som läser dessa ovettiga bloggar för att det är kul! Ruskigt intressant.
För hur skulle man kunna bli en känd bloggerska om man inte skriver något som folk VILL läsa?
Jag hade ju aldrig kunnat bli en sådan, jag skriver ju bara ibland för att jag gillar att skriva av mig, (Skulle dock kunna göra det i en dagbok eller liknande) 
För jag måste nog vara ganska ointressant, eller jag kanske ska fixa mig en skandal? 
Haha Sjukt kul "Blondin Emelie" Nej så kul ska vi väl inte ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar