torsdag 12 november 2009

Gårdagens bravader

Hade en super trevlid dag igår, och idag mår man verkligen som man förtjänar.
Ligger fortfarande i sängen efter gårkvällens bravader.
Var lite på pickalurven när jag kom hem om man säger så.
Var på bloggkurs som inte direkt var så givande, ska nämligen blogga med Lucia
Flickorna, och berätta vad det är vi gör på dagarna.
Fick dock inte lära mig någonting som jag inte redan visste, trodde det skulle vara
mer invecklade grejer, hade varit kul.
Efter detta tog jag och Sandra och satte oss i bilen hem till mig, satte på oss ansiktet,
och fixade till håret och stack sedan ner till mitt underbara jobb och åt pizza!

Sen bjöd kvällen på bowling, fick öva på danska... Förstår inte ett dyft av danska, och
jag skulle så fint demonstrera för dansken hur han lät genom att stoppa in hela
handen i munnen och prata, han gick...
Fick några strikar faktiskt, jag vann! :)

Pratade sen med Anette på eniro, frågade henne så fint om jag kunde få numret till
flame i majorna har nämligen hört att dom har karaoke där, jag fick numret...
men otrevlig var hon!
Kom fram, sjöng några låtar...
Åkte in till stan träffade Vivvi, gick till nivå.
Som för övrigt hade sjukt mycket folk!
Dansade, snackade med sjukt härliga människor!
Sedan så småning om så tog vi en taxi hem.
Då var man lagom slirig, belive me!

Idag ska jag bara ligga i sängen, fan va gott.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar