måndag 17 maj 2010

Ompa, ompa...?

Tänk om jag hade en liten liten apa ompa ompa falleralleraaaa..
den låten har jag på hjärnan, varför?

Igår fyllde jag 19 bast, fruktansvärt meningslös ålder.. Fast det är skönt att inte just vara 18 (en färsking) längre haha..
Nu ligger jag i sängen efter en helg av massa stress, mys och alkohol.
Trodde dock att jag skulle supa till det mer än vad jag gjorde igår. Men jag har kommit på att jag inte är så jäkla rolig när jag har för mycket folk hemma, jag tappar lite kontrollen, eller det känns som att jag gör det. Jag blir liksom nojig för allt. Synd :(
Men på tal om mycket folk hemma.. Jag träffade mina grannar i trapphuset igår och tänkte att jag skulle förvana att jag skulle ha typ 15 kacklande brudar hemma hos mig, jag fick till svar: -Gud så trevligt då kommer vi upp senare då, ni lär väl hålla på till 3-4. haha det kändes helt galet bra.
Det kan ju inte bli bättre än att man har underbara grannar, en underbar lägenhet med underbar balkong, och en underbar odåga till pojkvän (för han är faktiskt väldigt go, hihi)

Men nu ska jag ta och ta en godnatt cigarett och sen krypa till kojs och sova. Imorgon väntar genrep hela dagen. Wish me luck.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar