måndag 17 maj 2010

Genrep...

När jag kom till genrepet idag så möttes jag av den otroligt glada nyheten att min kära klasskompis har fått öroninflammation samt att hon sprängt trumhinnan, vilket gör att hon tyvärr inte kan vara med på våra tre konserter som vi ska ha imorgon,(stackare.. :() och till råga på det så har dom bestämt för att inte stryka låtarna, utan jag ska få göra dem! Jag erbjöd mig, men nu känns det som att jag har tagit mig vatten över huvudet. Kul.
Hur ska detta gå? Det känns liksom inte ens kul att ställa sig inför en publik och ha en konsert om man inte känner sig bekväm eller inte kan låtarna ordentligt. Men men det är bara att le och se glada ut, det är ju trots allt det sista vi gör innan studenten. Det får bära eller brista.

Nu ska jag vänta på att min odåga och hans vän kommer hem från gymmet, så ska jag ställa mig och laga lite mat till pojkarna.
Sen ska vi kolla på film och ha det mysigt. Ska dock plugga på fyra låtar.... Men som sagt snart tar jag studenten!!! Wiho.


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar