måndag 22 februari 2010

Pussas & Kramas


Men ser man på! Emelie är tillbaks för att börja blogga lite, det är ju som sagt skönt att kunna berätta vad man gör vad man har gjort och vad man tänker utan att behöva öppna käfften (haha)

Det var ett tag sen jag satt vid en dator faktiskt, lämnade in min älskade macbook på lagning för snart en månad sedan och har fortfarande inte fått tillbaka den.. Men förhoppningvis får jag den imorgon igen!

v.7 var det ju sportlov för oss som fortfarande går kvar i skolan.

Och det spenderade jag tillsammans med min goa pojkvän och hans familj i Vemdalen!

Hade några underbara dagar tills jag blev magsjuk och Peter (min pojkväns kusin) bröt benet.. Det kan hända mycket i fjällen.


Nu sitter jag hemma i min lilla lägenhet och har precis plattat mitt nyfärgade hår som förövrigt blev grågrönt...

...Snyggt! haha får köpa en ny färg imorgon. Och sen har jag städat nästan hela lägenheten grundligt, vilket det känns som jag alltid gör!


Ska kolla lite på Sverige pussas & kramas och sen ska jag väl nana.

Ciao!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar