onsdag 24 februari 2010

Godmorgon!

En gammal bild på mig från en av många trevliga stunder på Donsö
Har precis stigit upp ur min varma goda säng, tagit ett glas Proviva Mango och nu sitter jag vid datorn. Borde egentligen plugga som bara den, men jag har ingen som helst ork.. Inte till det i alla fall. Ska strax göra några Situps sedan gå en härlig promenad till Solarieöarna för att där få avnjuta 20 min i värmen.. haha
Sen ska jag hem, göra mig iording och sticka iväg till skolan och ha sånglektion.

Herregud jag har så mycket jag vill skriva om så jag tror jag spricker, men jag har så svårt att formulera mig. Jag får gå och ruva på hur jag ska skriva ner allt svart på vitt..
Nu kommer det igen, jag fattar inte riktigt varför jag bloggar.. Hur intressant är det egentligen att läsa om någon som är hyffsat normal som jag? Jag kan förstå att folk gillar att läsa skandalbloggar för det är ju patetiskt, (Jag läser dem jämt, det är skitkul)
Eller skitsamma det är faktiskt ganska roligt att skriva så vill folk läsa så varsegoda..
..om inte strunta i det :) Hade inte direkt tänkt att bli en framgångsrik bloggerska ändå!

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar