onsdag 2 juni 2010

2010-06-02

Hej hopp! Snacka om att jag är galet dålig på att uppdatera min blogg..
Nu har jag tagit studenten och börjat min vuxna liv, haha det känns skönt. Det blir dock inte såå mycket förändring för mig, jag har ju redan flyttat hemifrån, skaffat mig en karl och jobbar nästan häcken av mig samt betalar mina egna räkningar, så den enda skillnaden är egentligen bara att jag inte går i skolan längre, alls! Fan va gött!
Solen skiner och det är varmt ute och jag njuter!! Har precis tagit mig en lååååång dusch och fräschat till mig och snart är det dag s att sticka in till stan för att kolla lite.

På fredag har jag och min man ettårsdag, men tyvärr jobbar jag som vanligt och fick inte bytt bort min tid :(
Men jag har bokat rum på Copenhagen Island Hotel för oss den 12 juni, så då ska vi myysa till det rejält!


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar