måndag 12 oktober 2009

Är rastlös men orkar inte hitta på något, hur går det ihop?
Ligger hemma i mitt lilla rum och funderar på att städa och tvätta, men jag orkar verkligen inte, det känns som det är det ända jag gör.. 
Jag förstår att mamma är trött, så mycket jobb det är att ha en egen lägenhet, helt galet!
Har bott här i nästan 5 månader och har fortfarande inte kommit iordning ordentligt, det finns så mycket jag vill göra med mitt lilla hem, men det krävs tid, händighet och pengar, vilket jag inte alls har just nu. 
Har kommit med i Göteborgs Lucia, där vi har sångträning 9 timmar i veckan, sen går jag i skolan, och på helgerna jobbar jag. 
Har inte ens tid att träffa mina vänner så mycket som jag vill, och jag är bara 18 år gammal. 
Jag ska inte ha ett sånt upptaget liv, inte än!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar